.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ماجراهای « کلاه قرمزی و پسرخاله »
چه خبره؟ این که همش بوی ضد اعتدال می دهد!!
این چه منطق اعتدالی است که فرماندار ساری چون لیاقت داشت می‌توانست با رئیس جمهور وقت شام بخورد، حالا باید خانه نشین شود!! چرا؟ چه خبره؟ مگر دولت اعتدال نیست؟ این که همش بوی ضد اعتدال می دهد!!

شمال نیوز / اشاره : اظهارات تند و تیز اخیر یک عضو شورای شهر ساری که در آن فرماندار مرکز استان را آماج حملات قرار داده است موجب شد تا « حسین اسلامی ساروی » مورخ و رئیس مرکز ساری شناسی در مقام پاسخ برآید و از این پاسخ نامه کاشف به عمل آمد که نسبت فامیلی نیز بین این دو برقرار است .

در نگاه اول و با توجه به اینکه مطالب دکتر اسلامی عموما با چاشنی طنز نگارش می شود و این مطلب نیز از این قضیه مستثنی نیست به یاد ماجراهای « کلاه قرمزی و پسرخاله » می افتیم !!!

حسین اسلامی ساروی اینبار برای پسرخاله خود حرف ها ، درس ها و پندها دارد.

با هم می خوانیم :

هر چه می خواهم به این عرصه وارد نشوم و از اشخاص دفاع نکنم نمی شود، چون منافع شهر من در خطر است، این دفعه پسرخاله عزیزم، استاد محمد آقا میری مرا وادار ورود به این عرصه کرد. من حضوری با ایشان گپ زدم، نشد که نشد. فامیل من مثل من تندرو است. فقط ایشان خیلی سیاسی هستند، و من مازندرانی هستم، آنچه حضرت آ سید محمد آقا میری علیه فرماندار واحدی می‌گوید همه‌اش امتیاز این فرماندار است، تمام این حرفها اگر درست باشد، پس این استاندار آقای دکتر فلاح کار بسیار درستی کرد که واحدی را نگاه داشت، این چه منطقی است که هر کس در دولت قبلی بود حالا نباید باشد؟ چرا؟ به چه جرمی؟ این چه منطقی است؟ چون وفادار بود مجرم است؟ سرباز وظیفه شناس باید اینگونه باشد.

این چه منطق اعتدالی است که فرماندار ساری چون لیاقت داشت می‌توانست با رئیس جمهور وقت شام بخورد، حالا باید خانه نشین شود!! چرا؟ چه خبره؟ مگر دولت اعتدال نیست؟ این که همش بوی ضد اعتدال می دهد!!

آقای آقا میری عزیز، بی تردید از نظر من شما از پاک ترین نماینده شوراهای کشور هستید، شما را از کودکی می‌شناسم، قسم می‌خورم که لقمه حلال خوردید، سر سفره پدر و مادرت بزرگ شدی، خانواده شهید هستی، خانواده جانباز هستید، ایثارگر هستید، باسواد هستید، یک معلم خوب هستید، امّا چرا به این شاگرد وظیفه شناس نمره خوب نمی‌دهی؟ اگر این سرباز در آن روز به فرمانده اش وفادار بود، امروز هم به فرمانده اش وفادار است، پس فرماندار واحدی در عمل ثابت کرد مرد کار و وفاداری است و سیاست باز نیست، باید به او اعتماد کرد. شما باید به این سرباز نمره‌ی عالی بدهید، خوب چه کار باید می‌کرد؟ اگر به فرمانده اش خیانت می‌کرد و با شما زد و بند داشت خوب بود؟ یعنی که چه این فرماندار چون با جریان فکری شما در آن روزگار همراهی نکرد خوب نیست!! به این وفاداری باید نمره بسیار خوب داد، جامعه به این سرباز بیشتر احتیاج دارد، فرماندار واحدی تا دقیقه نود با دولت قبلی که اربابش بود وفادار ماند، و از دقیقه اول با دولت فعلی که اربابش شد وفاداری کرده ، تازه مگر استاندار حق ندارد که فرماندارها را انتخاب کند؟ این استاندار که با فرماندار واحدی پسرخاله نبود و نیست، ازنظر خط فکری هم که با هم نبودند، امّا چه شد که استاندار به این فرماندار نمره‌ی قبولی داد؟ غیر از این است که همان تلاش و کوشش و وفاداری را دید و منصفانه قبول کرد که حزب بازی و خط و خط بازی را دخالت ندهد، این فرماندار با شهردار و استاندار هماهنگ است، دارد کار می‌کند، چکار باید بکند که نکرد؟ از کار و تلاش او بگوئید.

این که نشد حرف، چون آقای واحدی در دولت قبلی که شما قبولش نداشتید با شما همراه نشد، حالا باید کار نکند؟

پسرخاله‌ی عزیزم !

این فرماندار همان فرمانداری هست که خانه سازمانی خودش را برای کار فرهنگی و برپائی کتابخانه ملّی مازندران واگذار کرد، در تمام عرصه ها حضور دارد، شوق کار کردن دارد، اتفاقاً برای اثبات مردانگی و وفاداری بیشتر از دیگران انگیزه دارد، او برای اینکه ثابت کند که سرباز وظیفه شناس است و به فرمانده اش وفادار است حسابی به میدان آمده.

ما کار و خدمت و صداقت از مسوولین می‌خواهیم، شما بزرگواری کنید به این جمع متحد فرماندار و شهردار و استاندار کمک کنید، اتفاقاً آقای دکتر نبیان معاون عمرانی استاندار و دیگر معاونین محترم استانداری هم به آقای واحدی علاقمند هستند و صداقت او را تحسین می‌کنند، ما که در ساری نارسائی و مشکل خیلی زیاد داریم، شما که اهل فرهنگ و خانواده شما همه اهل گذشت و ایثار و ادب و تقوی هستند ، من انتظار دارم که پرچم برپائی موزه ساری و آزاد سازی سربازخانه را به دوش بگیرید و با همین فرماندار و همین شهردار و با کمک همین استاندار عملگرا و اهل کار این ننگ را از ساری پاک کنید، دکتر مسعود احمدی را به این میدان بیاورید، شما هر دو اهل قلم و درس و مشق هستید، کتابخانه‌ی محله‌ی شما که خیّرین دارند می سازند نیمه کاره رها شد، شاطر گنبد که روبروی خانه شماست و تنها بنای عصر صفوی در تمام ایران است که برج و پایگاه نگهبانی و نامه‌رسان دونده است( شاطر) و دارد ویرانه می شود نجات دهید، به پارک جنگلی سی کوه تپه مشغول شوید، پروژه پل تا پل را دریابید.

خانه ها و حمامها و بناهای ثبت ملّی ساری که در حال ویرانی است را دریابید، حیف است که حضرتعالی و امثال دکتر احمدی که شخصیتهای فرهنگی و نویسنده و استاد هستید اینهمه در سیاست غرق شوید،سهراب سپهری گفت «من قطاری دیدم که سیاست می برد ، وه چه خالی می‌رفت»

من از آقای استاندار مازندران که دلسوزانه و آگاهانه آقای فرماندار واحدی را تثبیت کرد سپاسگزارم، راستی راستی که جهادی هستند و سیاست باز نیستند، اما سیاسی هستند.

شِمِه خِنا بدون

حسین اسلامی ساروی


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

محفوظ 29 خرداد 1393
آقای اسلامی شما را چکار به این حرفها راست گفتی سیاسی نیستی اما حرفهات بوی سیاسی میده شما بهتر نیست به غلم و دانش بپردازی تو این مسایل دفاع از شخص نکنی و هندوانه زیر بغل استاندار نزاری استاندار خودش به اندازه خودش اهل تفکر هست.
پاسخ ها به این نظر
سید 29 خرداد 1393
اقای اسلامی فردی فرخیته هست همیشه به دنبال حق بوده وهست چرا حقیقت را منکر می شوید دوستان اقای واحدی سرباز بوده وهست
نا شناس 30 خرداد 1393
فرخیته نه فرهیخته!
ناشناس 29 خرداد 1393
توچه نسبتي با دكتر احمدي داري كه فقط اسم اون رو مياري در ضمن احمدي فرهيخته است فقط دنبال ........... است .................. اقاميري خوب جايي زد به قول قديمي ها داغي رو كه بي اشتي كله درون دزد خبردار بونه
علي 29 خرداد 1393
آقاي دكتر اگركمي از افق بالا تر بيايي حقيقت حرف آقاي آقاميري وآن روي فرماندار پديدار خواهد شد
نا شناس 29 خرداد 1393
آقای اسلامی!
اصلا حرفهای شما منطقی نیست.یکسری حرفهای خصوصی وروابط شخصی وکلمات احساسی را در سیاست قاطی نکن.همون آقای احمدی نژاد شماوقتی بر مسند قدرت نشست دوماه نشده کل مدیران روشن فکرولایق دولت قبل را درو کرد.
این آقای استاندار توان کارکردن ومدیریت ندارد.ودر لابی گری مدیران دولت قبل تسلیم شد.به نظر من تغییر سازنده است.چون فکرجدید.ایده جدید.نحوه مدیریت جدید وهمسویی جدید ویک تحولی را درپی دارد که به چشم می آید.
پاسخ ها به این نظر
علیرضا 29 خرداد 1393
در جواب شما: وقتی فرمانده لشکر ایتالیا در جنگ با عمرمختار اسیر شد، یکی از سربازان عمرمختار اسلحه به شقیقه ای ان افسر گذاشت و قصد جانش را کرد بدون محاکمه و با زجرف عمر مختار جلوی او را گرفت و منعش کرد. ان سرباز با عصبانیت پرسید چرا منعش میکند. و عنوان کرد آنها با ما این کار را می کنند. ؟؟؟ عمر مختار با لبخند گفت: آنها معلم ما نیستند و ما به روش آنها نیستیم!!!
دوست من : احمدی نژاد استاد ما نیست و ما روش اعتدالی خودمان را داریم.
زنده باشی
ساروی 29 خرداد 1393
چقدر عکس و تیتر و روتیتر و مطلب و نویسنده و مخاطب نویسنده با هم جور در میان .
همه با هم همخوانی دارن . آفرین به شمال نیوز
نا شناس 29 خرداد 1393
آقای استاد اسلامی؟بحث سر لیاقت وشایستگی نیست.مشکل اینجاست استاندار توان جابجایی بعضی از مدیران را نداره.مثل آقای اسد مدیرکل راه وشهرسازی.وجدانا برو از استاندار بپرس ته دلش دوس نداره اینارو عوض کنه؟واقعا به نظر استاندار وسایر مدیران بالا دستی اینا شایسته هستن؟!نه اصلا اینطور نیست.بلکه لابی سیاسی دراستان ما حرف اول رو میزنه نه لیاقت وشایستگی.
سهيل 29 خرداد 1393
اي برار ،اتا پست اين اسلامي ساروي ره هادين تا اما ره ول هاكونه .شورش ره در بيارده.در باره همه چيز اظهارنظر كنده اين مورخ..اينبار فكر هاكنم درباره مذاكرات ژنو اظهار نظار كنده... آقاي اسلاوي ول هاكن برار ،ول هاكن..
غریبه 29 خرداد 1393
با سلام جناب آقای دکتر اسلامی که از آقای فرماندار طزفداری می کنی
همین آقا با بخشدارش الان 9 ماهه از استانداری نامه میاد که دهیار یک روستا رو عوض بشه اینا نامه رو تو فرمانداری گم می کنند که این دهیار با پارتی و دوست و آشنا بازی بمونه وقتی یک شورا دوست نداره این آقا نه سواد داره تو دهیاری بمونه چرا آقای فرماندار و بخشدار این کار و انجام نمیدن من مقصر اینا رو نمیدونم استانداری مقصره فکر کنم نامه اینا برا بخشدار و فرماندار خوانا نیست که بخوان این کار و انجام بدن جای تاسف داره برای مدیرکل امور روستایی واقعا برای آقای مهندس عبدی و آقای یونسی متاسفم که نمیتونن یک دهیار و بعد 9 ماه عوض کنند آقای رمدانی لطفا تایید کنید
پاسخ ها به این نظر
فيوز 30 خرداد 1393
هرسخني ميشنويد با عقل درايت بسنجيد نه روايت ،چون درايت کنندگان اندک روايت کنندگان کثير(امام صادق ع)آقاي محترم،دهيار مد نظرشما دانشجوي کا رشناسي معماري است دومأ ايشان از ايثارگران هشت سال دفاع مقدسند که23,ماه درجبهه حضور داشتند ،سومأ،چندين سال بعنوان دهيار نمونه انتخاب شدند،پس کن،وطن......
ali 29 خرداد 1393
آقای دکتر دلا که حرف جان ما را گفتی ولی کو حرف شنوا , آقای مدعی کمی هم نصیحت گوش کن هم به نفع شماست وهم به نفع دولت اعتدال
نا شناس 29 خرداد 1393
دکتر اسلامی درست می گویند... ملاک عمل افراد است و به قول حضرت امام: "ملاک حال فعلی افراد است....." که واحدی هماهنگ شده و دارد کار می کند...
نا شناس 29 خرداد 1393
دكتر تاريخي!!!
بدرد همون تا ر ي خ ، ميخوري!!!
به اون سرباز بگو، صبر كنه هر وقت فرماندهان اسبق باز اومدن سركار ،دوباره از اين سباز حرف شنو دعوت به كار ميشه، دنياست ديگه
گهي پشت به زين و گهي زين به پشت و كه شما تاريخ نويس ها يا تاريخ تحريف كن ها بهتر بايد ياد كهنه سرباز ها بدهيد!!!؟؟؟
با تشكر از شمال كه پخش ميكنه
مهدشتی 29 خرداد 1393
اما خودمونیم ، جناب مهدی عبوری و آقا جواد واحدی ویلاهای قشنگی دارند ! من با هر دو رفیقم کاری به کارشون نداشته باشید ! بنده خداها دارند کار می کنند تا راحت باشند ! مگه شما کار نمی کنید تا راحت باشید ! همه کار می کنند واسه یه لقمه نون حلال ! آقا اسلامی دست مریزاد ! عجب سیاستی بخرج دادید ! واقعا نباید همه ی مسائل را سیاسی کنیم ! شما که اصلا سیاسی صحبت نفرمودید !بقول فرمایش خودتان ، ت خنا بدون !
برادر کوچکتان عباس قلی خان پسر حاج میرزا
نا شناس 29 خرداد 1393
استاد اسلامی درود
کتابدار مازنی
نا شناس 29 خرداد 1393
مشکل استاندار چند لایه بودن قدرت در استانداری است . وقتی حسن نژاد مدیرکل سیاسی اسرار داره برای شخصی که در شهرستان خودش نتونست 1500 رای بیاره تا دوباره عضو شورای شهر بشه و به زور و بدون توجه به خواسته مردم براش حکم بخشدار داره میزنه بهتر از این هم نمیشه انتظار داشت .بعضی از این آقایان که الان مدیرکل شدن هشت سال گویا انتظار نشستند تا سوار شوند و بدون توجه به قوانین هر کاری که دلشون می خواد بکنند خجالت داره که برای بخشدار کردن رفقیت دست به دامن روستاها میشی تا باون همکاری کنند .همون حق با پسر خاله هست
ساروی 29 خرداد 1393
آقای جواد واحدی بچه کوی اصحاب ساریه از بچگی زحمتکش بود در سیمکشی وکارای برقی پدرشو کمک میکرد وتحصیلاتشو ادامه دا د وشد فرماندار محمود آباد وحال داره در ساری خدمت میکنه.
ناشناس 29 خرداد 1393
آخه چقدر پاچه خواري -معلوم نيست چه امتيازي گرفتي كه اينهمه داري دفاع ميكني -چقدر راحت ........ خودتو ميفروشي آقاي اسلامي
نا شناس 29 خرداد 1393
اقی اسلامی فکر نمی کردم که شما جیره خور کسی باشی اما با نوشتن این دفاعیه باید دراعتقادادت شما شک کرد اقا مرد باش چابلوسی ممنوع
نا شناس 28 خرداد 1393
درود اسلامی
نا شناس 29 خرداد 1393
واحدی در دولت خاتمی هم پست داشت ...یعنی چه که او احمدی نژادی است و باید برود این رسم تشکر از سربازان نظام نیست
نا شناس 30 خرداد 1393
او به خاطر اینکه زیادی سرباز است باید برود . این بدان معتاست که ایشان هر گونه دستوری که هر چند خلاف باشد هم بدون چون و چرا انجام می دهد . فرماندار باید موقعیت ها را بسنجد و عمل کند .
دفاع از آقای واحدی یعنی دفاع از تخلفات محرزی که در انتخابات اخیر شورای اسلامی شهر ساری صورت گرفت .
خوش خبر 31 خرداد 1393
خدا رو شکر که آقای عبوری صریحاً اعلام کردند به مجلس نمی روند،خدا کند آقا میری واحمدی وواحدی هم به مجلس نروند که ما آنها را در پیچ وخم روستا گردی های شبانه روزی گم نکنیم،خبر خوشی بود که شنیدم
ساروی 2 31 خرداد 1393
این نهایت تنگ نظری است که بگوئیم چون فلان کس ماشین داره-خانه داره-ویلا داره-پس خوب نیستند،اتفاقاًاین آدم که شایستگی دارد خودش را در یابد،ولیاقت سازندگی برای دیگران هم دارد.ضمناًما از مسوولین کار وتدبیر وصداقت وآگاهی می خواهیم،نان وپیاز خوردن آنها چه ربطی به کار ما می آید؟چرا باید خُل وچل پسند باشیم،سابقاً هم بچه عقب افتاده ها وشلخته را می گفتند خوش اخلاق،بچه های با هوش را می گفتند بد اخلاق،هنوز هم.....فلانی خونه داره؟ویلا داره؟اه.... اه ....اه به این حسادت و بخل وکینه
ساروی 31 خرداد 1393
تخریب ،فحاشی،تهمت،دروغ وافتراء کار بچه ی آدم نیست،دفاع از حیثیت مردم،قدردانی از زحمات صادقانه آدمها ارزش است،آنها که استادسید محمد آقا میری واستاد سید مهدی احمدی را می شناسند به وجود آنها افتخار می کنند،همین دو بزرگوار بودند که عبوری را پیدا کردند وامروز ساری از برکت همت این آدمها دارد تکان می خورد،هنوز مردم ما در این آشفته بازار نمی دانند که چه سرمایه های عظیمی را در میان خودشان دارند،اگر مردم مثلث عبوری-آقا میری-احمدی را بشناسند،قطعاً ساری از این بن بست بیرون می آید.اگر چه آقا میری -احمدی دو دانشمند اهل قلم هستند که ما مردم باید به حضور آنها در شورای شهر سپاسگزار باشیم ،وقدردان این بزرگواران
نا شناس 31 خرداد 1393
نه از آقامیری خوشم میاد نه از واحدی اما آقای اسلامی با رفتن واحدی منافع شهر در خطر می افته یا منافع تو و دوستات
متاسفم واست
نا شناس 30 خرداد 1393
اقا شما را به خدا بس کنید این خط و گروه بازی را واقعا" تعطیل کنید معیار شما برای کار عملکرد شخص باشد نه وابستگی سیاسی وجناحی
نا شناس 1 تير 1393
تورو خدا برو استانهای دیگه رو نگاه کن مثل اصفهان یزد کرمان آذربایجان و...حالا تو استان زیبای ما مسئول و منتقد کلا سیاسیون همدیگه رو دارن تیکه پاره میکنند.اونوقت سیل بودجه است که داره به سمت استانهای دیگه سرازیر میشه.35 سال ازکل کشور عقب افتادیم....این واقعا انصافه
امیر 31 خرداد 1393
اقای اسلامی جه دلیلی داشت بخشداری که به مدت 11 ماه برای مردم منطقه بدون دریافت اعتبار خیلی کارها انجام داد رو تغییر بده این فرماندار نباید به حرفاش اعتماد میکردند که تمام زجر کشیدن استاندار به خاطر جواد واحدی الان داره توی ترکیه مسافرت...... ولی مردم بالا دست به خاطر نداشتن اب باید زجر بکشن مثل اینکه مامسلمان هستیم این فرماندار را باید تغییر داد کسی که فرزند یک ایثارگر و جهادی را که مثل جهادی داشت در سمت بخشدار رودپی برای مردم کار شبانه روزی میکرد را تغییر داد چرا اقایان متوجه نشدند حتی نذاشت برادر بخشدار بدون دریافت حتی 1 ریال حقوق به مدت 11 ماه کار در بخشداری جذب بشه فرماندار ساری نزد خداوند باید جوابگو باشی ایا بدست ریس جمهور این مطلب خواهد رسید خیلی ممنون سید محبوب شهر ساری اقا میری حرف دل مارا زدی
ج 1 تير 1393
اقامیری درست میگه فرماندار ساری باید عوض بشه بعدا علتش میفهمیم استاندار برای چی داره ابقاش میکنه پشت پرده ابقافرماندار ساری چه کسی نشسته
مهدوی جمنانی 1 تير 1393
جناب دکتر اسلامی عزیز به موقع و در جای مناسب ورود فرمودی و از روی انصاف و حقیقت و قدرشناسی سخن راندی ، خدافوت ، دوستان منتقد و مخالف نیز لازم است بدانند که رفتار دولت تدبیر و امید در موضوع ابقاء فرماندار محترم ساری یک رفتار کاملا مدبرانه و مبتنی بر انصاف و عقل و حق شناسی بود چرا که ، قرار نیست در تغییرات دولت ، مدیران کارآمد و باتجربه هم کنار گذاشته شوند باید بدانیم که نظام برای تربیت مدیران لایق و شایسته هزینه بالایی را می پردازد تا بتواند در سایه ی این سرمایه گذاری مستقیم و غیرمستقیم از مدیران آزموده و تربیت شده استفاده لازم را ببرد لذا چنانچه مدیری در مراتب استانی و شهرستانی و حتی بنظر حقیر سطوح ملی نیز اگر باب سلیقه و یا نیات و تفکر صرف سیاسی من و شما نبود داس تغییر را در دست بگیریم و خشک و تر ( که سرمایه های کشورند ) را باهم درو کنیم و کنار بگذازیم این دیگر چه منظق و رویکرد غلطی است که متاسفانه باب شده و تا چه زمانی نظام باید هزینه این گونه رفتارهای غیرمسئولانه و ناکارآمد را بپردازد به هر حال آقای واحدی که از رده های پایین بدنه وزارت کشور طی طریق کرده و امروز به این جایگاه مغتنم رسیده و ان شاالله به مراتب بالاتر هم خواهد رسید و تونست در دروان خدمتش بعنوان یک مدیر شایسته و کاردان و مشتاق خدمت مخلصانه و صادقانه خود را اثبات کند و از همین روی ، متولیان ارشد استانی با نگاه به این توانمندی و اخلاص و تلاش وافر در خدمت به مردم و خصوصا محو نشدن در جریانها و کشش های سیاسی یک گروه خاص توسط آقای واحدی را میزان ارزیابی خود قرار داده و با آگاهی به این نتیجه رسیدند که فرماندار ساری که انسانی ولایی و خادمی صادق برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است با تکیه بر سوابق و توانمندی و بر مدار اندیشه و تدبیر آقای واحدی را ابقاء فرموده تا از تجارب و دانش و کارآمدی حاصله ایشان در جهت توجه ویژه به مرکز استان بهره بگیرند و با اندکی کنکاش و بررسی منصفانه از عملکرد وی میشود نتیجه گرفت دراین مدتی که آقای واحدی سکاندار فرمانداری ساری بود برنامه ریزی و کارکرد و تدابیر خوب و متناسبی را در کارنامه خود داشته و موفق بود تنش ها و اختلاف سلیقه ها را تعدیل و ساماندهی گند بنابراین ما بجای این گونه کم لطفی و دیدگاه صرف سیاسی و جریانی ، بیاییم در کمال صداقت و صفا یاری اش کنیم و برنامه های راهبردی و پیشنهادهای سازنده به ایشان ارائه نماییم و در کنار و همراه وی با تقویت و حمایت آگاهانه و هوشمندانه به توسعه ی دیارمان کمک کنیم ، ضمنا باید از استاندار محترم نیز بدلیل این تعمق و تدین و تدبیر و دوراندیشی قدردانی نمود که در مقابل تغییرات غیرضروری و فاقد منطق لازم در امور مدیزیتی و تصمیماتی اینگونه اقدام شایسته و به نفع شهر و استان را در برنامه ریزی خود قرار داده است و همچنین معاون محترم سیاسی و امنیتی استاندار که با تامل و تفکر و بدور از فشارهای سیاسی و جناحی و با عقل و منطق با این موضوع رفتار فرمودند در پایان امیدوارم ما مازنی ها به جایگاهی برسیم که در مقابل برخی جریانها و گروههای ناثواب که همواره به اختلاف و دعوا و حذف خودی و بلای خانمانسوز این شهر و آن شهر ، بذر فتنه و اختلاف و عقب ماندگی را در انبان فکری خود دارند در کنار یکدیگر قرار گیریم و با هم آوایی و همراهی و هم افزایی در کنف فکر واحد برای آبادانی و توسعه استان بهشتی مان تلاش کنیم . با تقدیم احترام و ارادت ؛ م . مهدوی جمنانی
با انصاف 2 تير 1393
چند جمله با عضو شورای شهر ساری و رویکردهای جنجالی ایشان آقای محمد آقا میری در چند نطق و مصاحبه جدید به اظهار نظر توام با حمله و انتقاد شدید نسبت به برخی از مدیران پرداختند و عجیب تر آن که دلایل مخالفت ها و حملات ایشان قبل از آن که متوجه طرف مقابل ایشان باشد، متوجه خودشان و عملکردشان است . در حالی ایشان از زبان اصلاح طلبان سخن می گویند که در مقابل اعتراضات گسترده اصلاح طلبان ساری به ایشان در آخرین انتخابات مجلس ، شخص ایشان بدون هیچ گونه توجهی به اصلاح طلبان بطور تمام قد از کاندیدای شاخص اصولگرایان حمایت کرده و در صف مقابل جبهه اصلاح طلبان قرار گرفت و امروز خود را شاخص و نماد اصلاح طلبان می داند . نکته جالبتر آن است که وقتی در دولت تدبر و امید برادر ایشان که از قضا در دولت آقای احمدی نژاد صاحب معاون هلال احمر کشور انتخاب شد و در مسیر تغییرات ایجاد شده دولت دکتر روحانی قرار گرفت ، آقای محمد آقا میری تلاش زیادی برای ابقا برادر خود که منصوب دولت احمدی نژاد بود انجام داد و از اصلاحات نیز در این زمینه هزینه های زیادی انجام داد . حال با این اوصاف مردم ساری آقای روزبهی و احمدی فولادی را که چهره شاخص اصلاح طلبان هستند را ترحیج می دهند یا آقای آقامیری را ؟ و اما در باب جلسه ای که به نام جوانان اصلاح طلب استان برگزار شد . آقای محمد آقا میری در کجای جوانان اصلاح طلب استان قرار داد و در عرصه های انتخاباتی در کدام انتخابات با آنان همکاری کرده است ؟ در مصاحبه ایشان به استاندار هم حمله شده است که چرا لیست دادند . آقای استاندار که رییس ستاد آقای روحانی در مازندران بودند آیا حق نداشتند در سالگرد این حماسه افرادی را که در برپایی این حماسه زحمت کشیدند معرفی کنند ؟شما که در آن زمان مشغول تبلیغات برای خودتان بودید به این میزان هم برای زحمت کشان حق قائل نیستید؟ آقای آقا میری ! شما که مدتی است به صورت مستمر مداوم ، آقای شهردار و فرماندار را مورد حمله قرار می دهید آیا این شایعه درست است که خودتان به دنبال فرماندار شدن هستید ؟ کسی که این قدر صبر و حوصله ندارد و نسبت به نام بردن از چهره های شاخص استان اینقدر حساسیت نشان می دهد چگونه خود را نماینده اصلاح طلبان مرکز استان می داند؟ با یک جمله با آقای آقامیری سخنانم را خاتمه می دهم . آقای آقامیری !ادبیات اخیر شما هیچ نسبتی با ادبیات اصلاح طلبی دولت تدبیر و امید ندارد کما اینکه در میان سوابق شما نیز این تناقص دیده می شود که همراه و حامی اصوالگرایان بوده اید و در حالیکه از برادرتان که منصوب دولت احمدی نژاد است دفاع می کنید ، به دیگرانی که در آن ددولتن و به بنا به دلایلی حکم گرفته اند نیز محله ور می شوید . واقعا که دنیای عجیبی است !
حقگو 2 تير 1393
جناب آقای واحدی فرماندار محترم شهرستان ساری انسان معتدل و ولایتمداری است درست نیست صرف منافع حزبی مدیران لایق و کاربلد را به بهانه واهی و خودخواهی و سلیقه ای کنار بگزاریم کامنت نویس های فوق آقای مهدوی جمنانی ( انسان منصف و با تجربه ای در عرصه مدیریتی است ) و آقای با انصاف که با دلیل و برهان از بداخلاقی ها حرف زدند بدرستی این موضوع را تحلیل و ارزیابی کردند اساسا تندروی های این چنانی و تک بعدی نگری و جناح اندیشی مملکت و نظام پویای ما را دچار چالش های مدیریتی کرده و با هر تغییری در سطوح بالا ، ضعیف و قوی ، دانا و نادان ، باتجربه و خام و توانا و ناتوان عرصه های مدیریتی را از صحنه خدمت حذف کردیم بدون اینکه به عواقب آن بیاندیشیم لذا به صراحت عرض میکنم لطفا شیطنت ها را کنار بگذارید و اگر ادامه دهید ممکنه خیلی مسائل و انحرافات دیگر شما به این صفحات مجازی کشیده شود آقای با انصاف مشتی نمونه خروار را اعلام فرمودند شاید دیگران حرفهای بیشتری داشته باشند و فاش میگویم آقای واحدی فرماندار ساری انسان شایسته ، توانمند ، صادق ، صالح ، ولایی ، خدوم و بلندنظری است که مورد حمایت همه طیف های سیاسی و مذهبی و اجتماعی و اقتصادی و فرهنگی است و بلاشک مرکز استان به چنین فرماندار جامع نگر و فراجناحی و مردم مدار نیاز دارد و سعی نکنید این مهره ارزشمند و موثر و باتجربه را بسوزانید این بنفع هیچکس نیست و شما نیز حتما زیان خواهید کرد حتی اگر برای خودتان قصد بازارگرمی داشته باشید این سخن من کمترین را گوش فرما . شادکام باشید : حق گو
سارجم 2 تير 1393
فرماندار متدین و ولایی ساری جناب مهندس واحدی مورد حمایت همه اقشار ساروی است لطفا اینقدر کم لطفی نکنید واحدی فرزند ساری و برای ساری باقی خواهد ماند درود بر واحدی پرتلاش و باصفا و خستگی ناپذیر . سارجم

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.191 seconds.